GARANTIE & SERVICE

Krijg ik garantie op bestelde producten?

Op alle producten van GebruikteLaptops.nl zit standaard 12 maanden garantie.

Wij hanteren een overzichtelijk garantiebeleid;

Garantietermijn

De garantietermijn van producten is standaard 12 maanden, mits anders vermeld. Wanneer binnen de garantietermijn een defect optreedt dat onder de garantie valt, wordt dit kosteloos gerepareerd.

Procedure

Wanneer u van garantie gebruikt wilt maken moet u via onze website het formulier ‘Retouraanvraag’ invullen. U ontvangt vervolgens na goedkeuring per e-mail vervolginstructies. U kunt vervolgens het defecte product naar ons retour zenden naar ons servicepunt, in een deugdelijke verpakking en voldoende gefrankeerd. U kunt er ook voor kiezen het product bij ons langs te brengen. Bij het defecte product dient een kopie van het factuur of de aankoopbon bijgevoegd te zijn en een duidelijke klachtomschrijving. Na reparatie sturen wij het product kosteloos retour of kunt u het bij ons ophalen.

Het is raadzaam om bij een defect eerst contact met onze klantenservice op te nemen, veel problemen zijn op afstand te verhelpen.

De garantie vervalt als het defect is ontstaan door ondeskundig of oneigenlijk gebruik, verwaarlozing, aansluiten op de verkeerde netspanning en door vallen of stoten. Ook als u geprobeerd hebt om het artikel zelf te repareren of dit hebt laten doen door een niet GebruikteLaptops.nl of Compleet IT medewerker, kunt u geen aanspraak meer maken op de garantie.

Adres retourzending:

Compleet IT
T.a.v. afdeling RMA
Voorstraat 55A
2251 BM Voorschoten

Mijn product is defect, wat moet ik doen?

Wanneer u vermoed dat uw product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!

Kan ik mijn product laten repareren?

Wij hebben een eigen reparatie afdeling. In veel situaties kunnen wij je dus zelf direct een oplossing bieden. Mocht dit niet lukken dan faciliteren wij graag om je defecte product via de betreffende fabrikant te laten repareren.

Wat zijn de kosten voor reparatie?

De kosten van reparaties hangen af van het probleem. Elke situatie zullen wij individueel moeten beoordelen. Voor wij tot reparatie over gaan krijgt u altijd eerst een prijsopgave.

Ik heb een klacht of suggestie, wat moet ik doen?

Wij streven er naar om het aantal klachten tot een absoluut minimum te beperken. Bent u toch van mening dat er verbeterpunten zijn, dan willen we je vragen deze kenbaar te maken. Van elke klacht kunnen wij leren en onszelf verder verbeteren.

Klachtenprocedure

Stuur ons een e-mail o.v.v. uw naam en contactgegevens en bij voorkeur ook order of factuurnummer. Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk de klacht en probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden.

Klachtaanvragen worden binnen 48 uur door ons behandeld en afhankelijk van de situatie zullen wij u per mail of telefonisch op de hoogte brengen en zo snel als mogelijk een passende oplossing aandragen en deze met u bespreken.

GebruikteLaptops.nl maakt gebruik van cookies om de website goed te laten functioneren en om onze klantgerichtheid te verbeteren.
Meer informatie over cookies vindt u in onze Cookie Policy. Door gebruik te blijven maken van de website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies.